ANEM A LA TELEVISIÓ TERRES DE L’EBRE A FER DIFUSIÓ DEL PROJECTES ERASMUS+

El proper dimecres 28 d’octubre a les 21:30, i a les 23:30 i el dijous 29 d’octubre a les 17 s’emetrà l’entrevista realitzada a Joan Martínez, alumne de 4t d’ESO i a Olga Bertomeu, professora, al programa l’Estret de Magallanes dirigit i presentat per Lluïsa Bertomeu. Ells han parlat sobre els dos  projectes Erasmus+ que tenim a l’institiut així com dels viatges que vam fer el curs passat. Al no poder anar més de dues persones al plató, també s’emetrà un vídeo on surten alumnes de 1r de BAT que van anar a Alemanya el curs passat, i dues alumnes de 3r d’ESO, que a partir d’aquest curs participen en un dels projectes. Amb l’entrevista pretenem fer difusió dels nostres projectes i que el què fem arribi a més públic. Esperem que us agradi. Aquí us deixem amb el vídeo que també es projectarà durant l’entrevista.