Avui l’alumnat de l’Aula d’acollida ha conegut una de les nostres tradicions “La castanyada”. Han fet panellets i els han degustat. A tots els han agradat molt.
Us desitgem una Bona Castanyada.
Fotos
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar