ELS ALUMNES DE 1R D’ESO CONEIXEN ELS ARTISTES LOCALS

Aquest trimestre els alumnes de 1r ESO han conegut artistes visuals locals, d’ahir i d’avui, participant d’una visita guiada al Museu Comarcal de Manresa.
Obres de Joan Grau, Vayreda, Pere Porquet, Vila Arrufat, Àngel Millan, Maria Noguera, Joan Vilanova, Josep Mestres Cabanes, Txema Rico, Susana Ayala i Valentí Gubianas, han estat els protagonistes per apropar als alumnes el llenguatge creatiu i graficoplàstic,de la història de la Comarca.
S’ha acabat la sortida fent un recorregut per l’espai urbà, tot descobrint obres, pintures murals, del Projecte Art Alliberat, i també una lectura a l’escultura urbana de bronze de l’artista Ramon Oms.