Preinscripció curs 2020-21

Actualització 11 juny 2019

Publicació de la llista definitiva.

INFORME_BAREM_DEFINITIU

Actualització 2 juny 2020

INFORME_BAREM_PROVISIONAL

Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny per correu electrònic a preinscripcio@inscabrils.cat

Us informem que la preinscripció als quatre cursos de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) per al curs 2020-21 es podrà fer de forma exclusivament telemàtica entre els dies 13 i 22 de maig de 2020.

A causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19, només es podrà presentar la preinscripció de forma presencial entre els dies 19 i 22 de maig de 2020 i sempre amb cita prèvia

Oferta de places

Podeu consultar la nostra oferta inicial de places per al curs 2020-21 (codi del centre 08062717)

• Oferta inicial de places: 8 de maig de 2020
      • Presentació de sol·licituds en format telemàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
      • Presentació de sol·licituds presencialment, amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
      • Matrícula dels alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 13 al 17 de juliol de 2020
      • Calendari oficial

Documentació

Podeu consultar un resum de la normativa, dels criteris de prioritat i de la documentació que cal presentar en aquest document.

Preinscripció telemàtica

Com a prevenció davant el coronavirus, es promou la preinscripció telemàtica i el tràmit es podrà fer totalment online entre els dies 13 i 22 de maig de 2020, a través del portal preinscripcio.gencat.cat.

En aquest cas caldrà utilitzar el formulari telemàtic i després caldrà enviar el resguard de la sol·licitud juntament amb tota la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant un correu electrònic a la bústia electrònica de preinscripció del centre (preinscripcio@inscabrils.cat) indicant el nom i cognoms de l’alumne i el curs al qual es preinscriu a la capçalera. Us respondrem el vostre correu amb un acusament de rebuda de la vostra sol·licitud.

Tot i així, el centre pot requerir la presentació de la documentació original i/o demanar documentació alternativa addicional per comprovar les circumstàncies al·legades, a l’empara de la normativa d’admissió.

Preinscripció presencial

Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic, i amb l’objectiu de garantir l’equitat, es preveu que disposin d’uns dies per poder lliurar les seves sol·licituds de forma presencial. Així, la preinscripció presencial es podrà fer des del 19 de maig fins el 22 de maig inclòs, entre les 9.00 i les 13.30. Per a fer-ho, caldrà demanar cita prèvia trucant per telèfon (655 437 623) o a través d’una eina corporativa a Internet durant les 24 h del dia.

Per realitzar aquest tràmit presencial amb total garantia de salut i seguretat caldrà complir amb les següents mesures preventives:

• Cal respectar l’hora assignada en la cita prèvia. No s’atendrà ningú sense cita.
      • Haurà de venir una única persona a fer la preinscripció. Les persones que pertanyin a un col·lectiu vulnerable o en període de confinament, o que presentin símptomes, poden autoritzar per escrit a una altra persona per portar la sol·licitud i la documentació.
      • En tot moment s’haurà de respectar una distància de seguretat de 2 m entre les persones.
      • S’haurà d’entrar al centre amb mascareta i guants posats.
      • Cal portar l’imprès de sol·licitud complimentat juntament amb l’original i la còpia de la documentació que aporti.
      • Es recomana portar algun bolígraf propi per si cal completar alguna informació.

Atenció al públic durant la preinscripció

Pel que fa a la gestió de la preinscripció, l’atenció al públic es farà de la següent manera:

• A través del correu electrònic (preinscripcio@inscabrils.cat) i del telèfon (655 437 623) els dies laborables a partir del 13 de maig entre les 9.00 i les 13.30.
      • Presencialment al centre (amb cita prèvia) els dies 19, 20, 21 i 22 de maig entre les 9.00 i les 13.30.

Matrícula

Es preveu que es pugui formalitzar la matrícula a tots els cursos de l’ESO, per a l’alumnat admès en el procés de preinscripció, entre els dies 13 i 17 de juliol. Aquest tràmit també es podrà realitzar de forma totalment telemàtica o també presencial amb cita prèvia.

Enllaços d’interès

Sol·licitud de preinscripció telemàtica: Sol·licitud

Eina de cita prèvia: Calendari de reserves

Informació del Departament d’Educació: preinscripcio.gencat.cat