Positiu de Covid-19 entre l’alumnat de 1r C

Benvolgudes famílies de 1r d’ESO C,

Us comuniquem que ha aparegut un cas d’alumne positiu de Covid-19 entre l’alumnat de 1r C. Hem comunicat el cas al Servei de Vigilància Epìdemiològica i estem esperant resposta.

Fins que no la rebem, i seguint les indicacions del nostre CAP de referència, el més aconsellable és suspendre l’activitat lectiva presencial d’aquest grup per demà dimecres 14/10/20. Per tant, els alumnes de 1r d’ESO C demà s’hauran de quedar a casa de manera que l’activitat lectiva es farà de forma telemàtica d’acord amb el document que us adjuntem.

Us mantindrem informats sobre les actuacions que s’indiquin des del SVE.

Salutacions,

Jordi XaubetCarta_pares_seguiment_activitat_lectiva_quarantena

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *