21 de desembre 2020

Benvolgudes famílies,

Com deveu saber, el dilluns 21 de desembre 2020 és el darrer dia lectiu del primer trimestre. En altres cursos, en aquest dia es feien al centre activitats i tallers durant les darreres hores lectives del dia, per acabar amb la trobada dels alumnes amb els seus tutors i tutores i el lliurament i comentari dels informes de qualificacions.

Per causa de la situació de pandèmia i d’acord amb el pla d’obertura, les activitats d’aquest dia no es podran dur a terme com en altres anys. Per acord del Consell Escolar, l’activitat lectiva es farà de 8:00 a 13:00 segons aquest horari:

• de 8:00 a 9:00 Classe ordinària.
  • de 9:00 a 10:00 Classe ordinària.
  • de 10:00 a 10:30 Esbarjo.
  • de 10:30 a 11:30 Classe ordinària.
  • de 11:30 a 12:30 Classe ordinària.
  • de 12:30 a 13:00 Lliurament de butlletins de qualificacions.

Us informem també que:

• Les activitats lectives podran ser diferents a les habituals i seran programades individualment per el professorat al càrrec.
  • Els butlletins de qualificacions podran ser consultats també a la plataforma IEDUCA i als alumnes se’ls lliurarà el mateix butlletí en paper.
  • No es permetrà l’entrada d’alumnat ni de famílies fora de l’hora estipulada d’entrada per tal de complir amb el protocol.
  • Els aclariments sobre les notes es podran sol·licitar per correu electrònic al professorat corresponent.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *