Preinscripció i Matrícula CFGS

21 de maig Publicació oferta inicial. Enllaç mapa escolar
25 al 31 de maig Presentació de les sol·licituds en format telemàtic ENLLAÇ PREINSCRIPCIÓ

Les famílies i/o l’alumnat han de revisar les seves dades quan es publica la llista amb el barem provisional, i comprovar que la via d’accés i la qualificació s’ha validat correctament. Si no s’ha validat que adjuntin el document que acredita la qualificació durant el període de reclamació.

23 de juny Publicació de les llistes amb puntuació provisional
23 al 30 de juny Presentació reclamacions al barem provisional (de manera telemàtica)

5 de juliol Publicació de les llistes amb el barem definitiu
5 de juliol Sorteig desempat