INFORMACIÓ CONFINAMENT

Després de quatre dies des que es van tancar els centres educatius, han anat apareixent algunes informacions que poden ser d’utilitat per a la comunitat educativa:
    • Per acord del Ministeri i de les autonomies s’ajornen les proves de la selectivitat. Canal Universitats a twitter
    • El Departament d’Educació ajorna els tràmits per a la preinscripció del segon cicle d’infantil, de primària i de secundària. Enllaç
El professorat del centre s’ha començat a posar en contacte amb l’alumnat per tal d’orientar en la realització de feines diverses que permetin minimitzar la suspensió de l’activitat lectiva presencial. Aquest contacte es realitza majoritàriament a través del domini @alumnat.institutcabanyes.cat.
Si l’alumnat té problemes per rebre aquest correus, pot adreçar-se al correu incidencies@institutcabanyes.cat, on mirarem de resoldre els inconvenients que es presentin.
D’altra banda, el Consell de Delegats de l’alumnat s’ha posat en contacte amb el centre per tal de resoldre també incidències. Us podeu, doncs, adreçar també als vostres delegats/des.