Límits i pantalles: noves xerrades per famílies

Les properes sessions del cicle de xerrades per famílies tractaran dos temes molt rellevants:

el dijous 24 de març a les 18:30 h, en format en línia, parlarem de com gestionar amb els nostres joves la tendència que tenen a passar masses hores davant l’ordinador jugant a un joc, o amb el mòbil fent-ne ús de xarxes socials com TikTok o Instagram. També es parlarà dels riscos i oportunitats que ens ofereixen aquests dispositius.

La setmana següent també hi ha un tema molt interessant i es el dels límits: quan, com i on posar límits als nostres joves. Aquesta sessió està programada pel dimarts 29 a les 18:30 h, també de forma telemàtica.

Esperem que aquesta eina us sigui de profit i ens ajudi a millorar la comunicació i relació amb els nostres joves.

I recordeu que si esteu interessats heu d’escriure un correu a:

afabernatmetge@gmail.com

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>