Avaluació extraordinària de 1r de batxillerat

En aquesta imatge podeu veure el calendari de la convocatòria extraordinària per recuperar les matèries pendents de 1r de batxillerat. Les proves tindran lloc el mes de setembre proper. També podeu descarregar el calendari en format PDF d’aquest enllaç.

Premiat el treball de recerca de Marc Vernet Boquera

L’alumne Marc Vernet Boquera ha rebut un dels premis del Consell Social de la URV pel seu treball de recerca “Espais per aprendre”. El treball ha estat guardonat amb un dels premis de la categoria “Maria Josepa Massanés” que premia treballs de l’àrea d’Arts i… Llegeix més»

Excel·lents resultats de les PAU a l’INS BdE

La comunitat educativa vol reconèixer la feina de l’alumnat i el professorat de 2n de Batxillerat atenent els resultats de les Proves d’accés a la Universitat 2019.
Aquests bons resultats es concreten en els següents fets:

1. Tot l’alumnat de 2n de batxillerat que s’ha presentat a la… Llegeix més»

Racons de prehistòria

El passat 17 de juny, moltes famílies i amics de l’alumnat de 1r d’ESO van poder comprovar com han treballat el Paleolític i el Neolític a través de l’exposició Els racons de la Prehistòria. I és que en 18 racons van explicar la cronologia, migració,… Llegeix més»