Guanyadores!

Felicitem a les alumnes de 3r d’ESO Ana Belén Alonso, Nuria Gil i Arantxa del Sol Granda, que han estat el grup guanyador de Tarragona del concurs literari Ficcions. En aquest certamen, organitzat per l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) a nivell de tot… Llegeix més»

Vídeos de química. L’argent i l’heli

Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’assignatura de Química han preparat uns vídeos sobre alguns elements de la Taula Periòdica, els hem votat i han resultat guanyadors un vídeo sobre l’Argent realitzat per Lorena Giménez i Alba Llovera i un sobre l’Heli realitzat per… Llegeix més»

13a entrega de premis del concurs ENFILA EL TEU FUTUR

El passat dia 20 de Maig a les 18:00 hores, es va fer l’entrega de premis del concurs ENFILA EL TEU FUTUR per a JOVES EMPRENEDORS.
Una iniciativa conjunta de l’institut Berenguer d’Entença, la Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, IDETSA i amb la col·laboració d’Alpiq,… Llegeix més»