Conèixer la televisió i la radio

Els alumnes de 4t d’ESO C que fan l’optativa de Revista van visitar el passat 18 d’octubre les instal·lacions de televisió i ràdio que el municipi té a l’edifici Blanca d’Anjou -les antigues escoles. Allà van poder passejar pel plató, els estudis de gravació, la… Llegeix més»

Sortida al camp d’aprenentatge de Barruera. 2018

L’alumnat de 2n de Batxillerat ha dut a terme una estada al camp d’aprenentatge de la Vall de Boí que s’ha dut a terme del 27 al 29 de setembre.
L’alumnat ha realitzat les activitats en funció de la modalitat de batxillerat que estan cursant.
La llista… Llegeix més»

Atapuerca 2018.

Els dies 9 i 10 d’octubre l’alumnat de 1r de batxillerat ha visitat Atapuerca.
Aquest projecte forma part del plantejament de la matèria de Ciència per al Món Contemporani amb la intenció que l’alumnat comprengui que tota disciplina científica necessita treballar en tres àmbits complementaris: obtenció… Llegeix més»

L’hort de l’INS BdE

Ja tenim hort a l’institut! Si el vent ens ho permet, perquè aquesta ha estat la principal preocupació a l’hora de situar l’hort juntament amb la insolació. Finalment està ubicat al costat del pàrking de bicicletes ja que és la zona que complia mínimament aquests… Llegeix més»

Extra English

Aquest curs, l’alumnat de 4rt d’ESO fa una hora setmanal més d’anglès durant un trimestre. L’anomenem l’hora d’ Extra English.

En aquesta hora treballem la llengua a partir de cançons. Aquesta setmana tocava Those little things, de Ramon Mirabet. Després de treballar la cançó hem reflexionat sobre aquelles… Llegeix més»

Generació plurilingüe

The 2017/18 school magazine issue featured the following article on the first year of GEP.
GENERACIÓ PLURILINGÜE
Joan Cartanyà
Coordinador del programa GEP
This year our school has become part of the Generació Plurilingüe (G.E.P) programme. The objective of the programme is to get students to work in a… Llegeix més»

Grup impulsor GEP

El programa GEP implica tota la comunitat educativa de l’institut, però hi ha un grup de professors al capdavant que s’anomenen el Grup Impulsor. Us els presentem:
Roser Mas, directora.
Joan Cartanyà, coordinador GEP.
Jéssica Sánchez, professora de física i química.
Pau Balmaña, professor de matemàtiques.
Glòria Berrocal, professora d’economia.
Cristóbal… Llegeix més»

Contrarellotge matemàtica

Encetem el nou curs, i us invitem a participar a la Contrarellotge Matemàtica (concurs en línea i en directe, amb 15 qüestions de tipus test que els participants van responent d’una en una). De moment estan publicats els tres primers Problemes del mes. Des de… Llegeix més»

Informació d’inici de curs

En aquest article hi trobareu la informació bàsica de l’INS Berenguer d’Entença que cal conèixer en iniciar.

Hi podreu trobar dades del centre i un resum de les normes de funcionament (NOFC. Normes d’organització i funcionament de centre).

Podeu consultar el document o baixar-lo activant el següent enllaç: Resum NOFC- Informació inici de curs.

Presentació de curs i inici de classes

Us podeu baixar la informació en format PDF en aquest enllaç.

PRESENTACIÓ ESO. 12 de setembre. Lloc: Sala d’Actes
Hora Curs
9.30 h 1r d’ESO
10.00 h 2n d’ESO
10.30 h 3r d’ESO
11.00 h 4t d’ESO
INICI DE LES CLASSES ESO. 13 de setembre a les 8.30 h

PRESENTACIÓ  BATX, CFGM, CFGS                14 de setembre. Lloc: Sala d’Actes
Hora Curs
9.30 h 1r BATX
10.00 h 2n BATX
10.30 h 1r CFGM / 2n CFGM
11.00 h 1r CFGS / 2n CFGS
INICI DE LES CLASSES  BATX, CFGM, CFGS.  17 de setembre a les 8.30 h.