Projecte Erasmus+ EUROBOT 3.0

L’alumnat de l’Institut Banús comença el seu camí cap Europa de la mà del programa Erasmus+
L’institut Banús de Cerdanyola del Vallès participa al programa Erasmus+ amb el seu projecte Eurobot 3.0 amb el Collège Gaston Jollet de Salbris (regió Centre – Vall de Loire França)

L’alumnat de tecnologia de 4t de l’ESO de l’institut Banús crearan equips internacionals per tal de desenvolupar un robot que haurà de competir amb la resta d’equips creats, les trobades es realitzaran mitjançant videoconferència.
A l’alumnat se’ls planteja el repte de formar part d’una empresa de robòtica que cerca tres perfils professionals per al desenvolupament d’aquest. Un/a professional de la comunicació, un/a professional del disseny , dos professionals de l’enginyeria i la programació.
Els robots desenvolupats es posaran a prova en les dues visites en que els alumnes de Salbris i Cerdanyola es trobaran, primer a França al desembre i després a Cerdanyola a l’abril.
Aquestes activitats que es duran a terme durant dos cursos escolars permetràn a l’alumnat compartir experiències amb d’altres companys/es europeus per abordar reptes comuns, com ara la competència digital i la automatització.

Documents de drets d’imatge, compromís amb el projecte i acolliment si s’escau