Aturada de les activitats de l’Associació Esportiva Escolar IES Banús

Benvolguts i benvolgudes esportistes i famílies,

Malauradament la pandèmia de la COVID ens continua afectant a tots nosaltres i sembla que la situació no avança favorablement.

Donades les noves mesures aprovades pel Procicat de prevenció de la COVID i la RESOLUCIÓ SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

-12 Activitats docents, activitats de lleure infantil i juvenil (incloses les extraescolars) i activitats d’intervenció socioeducativa (serveis d’intervenció socioeducativa i centres oberts).

Se suspenen les activitats de lleure infantil i juvenil, l’esport escolar i les activitats extraescolars que es realitzen fora de l’horari lectiu habitual dins o fora del centre educatiu amb un propòsit educatiu o formatiu,

En elles podem veure que part de les mateixes afecten al lleure infantil i juvenil, a les activitats extraescolars i a l’àmbit esportiu per tant us comuniquem que les sessions – entrenaments esportius no es poden desenvolupar des de divendres 30/10/2020 fins el proper divendres dia 13/11/2020.

En el moment que rebem indicacions per part de les autoritats per reiniciar l’activitat ho farem amb les adaptacions necessàries sempre respectant les instruccions oficials.

L’inici de les lligues esportives escolars previstes per al 7 de novembre també queda ajornat.

Us demanem que aprofiteu aquests dies per lliurar documentació o pagaments pendents per poder iniciar les competicions just a la tornada d’aquesta aturada.

Restem en contacte per qualsevol qüestió al correu electrònic  aebanus@gmail.com

Cuideu-vos molt.