Guia de la biblioteca

La biblioteca és un espai de lectura i estudi i compta amb tauletes amb connexió a internet a disposició de l’alumnat.

Horari

En horari escolar la biblioteca està oberta cada dia de 12:10h a 12:30h (durant el segon pati), per tal de fer feines, estudiar o fer ús del servei de préstec. En horari extraescolar està oberta per a l’alumnat la tarda dels dilluns i dels dimarts de 15:00h a 17:30h.

Servei de préstec

Pel que fa al servei de préstec durant les hores del pati, se segueix el següent ordre de prioritat:

Dia Curs
Dilluns Batxillerat
Dimarts 1r d’ESO
Dimecres 2n d’ESO
Dijous 3r d’ESO
Divendres 4t d’ESO

Els dilluns a la tarda el préstec es farà per ordre d’arribada.

Pel que fa a la normativa, caldrà haver tornat tots els llibres del trimestre anterior abans d’agafar-ne de nous.

Fons documental

El fons documental està classificat en diferents seccions:

● Secció de llibres d’imaginació: conté llibres d’imaginació classificats segons la llengua i el gènere. A més també s’inclouen les lectures socialitzades que l’alumnat ha de llegir a les classes de les matèries de l’àmbit lingüístic (castellà i català) i les lectures prescriptives de Batxillerat.

● Secció d’obres de referència i de llibres de coneixement: conté obres d’informació general (diccionaris i enciclopèdies) i llibres de contingut informatiu.