Notícies AMPA

10/01/2019: Voluntaris per folrar llibres

L’AMPA necessita voluntaris i voluntàries per folrar llibres, els dilluns de 16h a 17h, a la Biblioteca del Centre.

Qui pugui col·laborar que vagi directament a la Biblioteca de l’Institut, el dia i hora indicats.

Gràcies!!

6/05/2018: El Boc’n Roll del 25è aniversari de l’institut

Sensibilitzats per la millorar del medi ambient, l’AMPA ha obsequiat a tot l’alumnat d’un embolcall ecològic per l’esmorzar dissenyat especialment per a la celebració del 25è aniversari del centre. Amb aquest gest es vol promoure la cultura de la reutilització i l’eliminació de materials com el paper d’alumini o el plàstic que els alumnes utilitzen per embolicar el seu esmorzar.

És un producte que té una cara de polièster i cotó i un plàstic ecològic molt elàstic que s’adapta a la mida de l’entrepà, galetes, fruita, etc. És reutilitzable, rentable, resistent i ocupa poc espai.

La majoria dels Boc’n Roll ja s’han lliurat però si algun alumne encara no l’ha rebut pot passar per la secretaria de l’institut a recollir-lo, en horari escolar.

Celebrem l’aniversari de l’institut fent salut!