Matrícula 2a fase

Calendari:

2 de setembre de 2021: publicació de centres i cicles formatius amb places vacants per a la segona fase d’admissió
Les vacants que s’ofereixen en la segona fase d’admissió es publiquen en la web del Departament i en els centres.

Del 2 al 6 de setembre de 2021: segona fase d’admissió per a alumnes sense plaça assignada a cap centre
Si no s’ha obtingut cap plaça en els centres demanats, durant aquest període es poden ampliar les peticions originals i demanar places en centres que en tinguin de disponibles, un cop feta la primera fase d’assignació de places. Als alumnes que poden participar en la segona fase d’admissió el Departament els enviarà un correu amb un enllaç a la sol·licitud de preinscripció per tal que hi accedeixin i facin l’ampliació de sol·licituds.

7 de setembre de 2021: publicació de la llista admesos
Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada en la segona fase d’admissió.

CFGM: Més informació de la preinscripció 2a fase
CFGS: Més informació de la preinscripció 2a fase

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *