Crónica trobada esportiva intercentres

0001762

Amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física, el passat dia 10 d’abril, va tenir lloc la Trobada Esportiva Intercentres de Badia del Vallès. Promogut pel Consell Esportiu i amb la implicació dels mestres i professors d’educació física de les quatres escoles de primàries i els dos instituts locals. En aquesta trobada van participar els alumnes de 6è E.P. i de 1r ESO, més 200 esportistes van practicar diferents activitats físiques com l’últimate, les bitlles catalanes, ping pong, escacs, shootball, korfball o hip hop. La Jornada va tenir lloc a les instal·lacions de l’Institut Badia i el desenvolupament de les activitats va ser un èxit gràcies a la col·laboració dels alumnes de 4t d’ESO del mateix institut.

Les activitats esportives tenien un component lúdic i recreatiu i sobre tot no competitiu. Al final de les activitats tots els participants van rebre unes peces de fruita i un obsequi.

Sota el lema “Sedentarisme = malaltia, Activitat física = salut” aquesta trobada pretén animar als adolescents a practicar esport, adquirint hàbits saludables.

Lluitem entre tots contra el sedentarisme!