2n de Gestió Administrativa a la VI trobada empresaula

L’alumnat de 2n curs del cicle de Gestió Administrativa, així com altres de diferents poblacions de tota Espanya, han creat la seva empresa simulada i totes elles treballen conjuntament mitjançant la xarxa social “empresa a l’aula”.

El dimecres dia 7 de febrer han realitzat una trobada de totes elles a l’auditori Axa de Barcelona. Han presentat la seva empresa i posteriorment han efectuat el networking o negociacions de compra i venda dels productes de les seves empreses.

La participació dels centres formatius a les fires activa i dinamitza les relacions comercials i a la vegada fa que l’alumnat visqui de forma real l’activitat de la seva empresa.  Destaquem també la importància de les relacions humanes que estableix l’alumnat amb els joves de diferents instituts.

El Departament Administratiu utilitza l’estratègia de simulació des de fa molts anys per tal que l’alumnat identifiqui les tasques administratives de la forma més real possible.