BADIA MOTION AWARDS ’18

Dijous i divendres 22 i 23 de febrer, respectivament, es van celebrar dues cerimònies de votació i entrega de premis dels Badia Motion Awards als millors curtmetratges realitzats pels alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Badia.

En la première del dia 22, els alumnes de 1r d’ESO i el professorat van votar entre 10 curtmetratges que, durant les setmanes prèvies, van realitzar en grups cooperatius els alumnes de 2n. D’aquesta votació van sortir els 4 finalistes que van ser votats el dia següent a la cerimònia d’entrega de premis.

El dia 23 va transcórrer amb molts nervis i molta il·lusió, però, certament, els alumnes ho van fer molt bé i tots van sortir molt inspirats d’aquest projecte globalitzat. A la gala hi van assistir els alumnes de 5è de La Jota i els de 6è de La Sardana i els seus i les seves mestres, l’ Esther Crespo, cap de l’àrea de comunicació i promoció de la UAB, la Roser Viladot, cap del Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu del V.O. III del Dpt. d’Ensenyament, l’Eva Menor, Alcadesa de Badia del Vallès, la Tania Sanchez, membre del Consell Social de la UAB. la Sonia Hernández, secretària i Marc Serrano. responsable de comunicació, ambdós del consell Social de la UAB, el Gabriel Jaraba, professor i membre del Gavinet de Comunicació i Educació de la UAB, el Jordi Prat, director de la Fundació Autònoma Solidària, l’Andy Morodo, coordinador del Projecte Let’s Go de la FAS i professor de la Fac. de C. de l’educació de la UAB, l’Àngel Vadillo, director del centre i l’Anna Gassiot, coordinadora pedagògica i l’equip de professors i professores de 2n i els anfitrions de l’event, els i les alumnes de 2n d’ESO.

Els guanyadors del premi al millor curtmetratge, doncs, van ser la Elsa Ogalla, el Damián Contreras, la Yaneth Sánchez, el
Vicente Torres i la Irene Carreras, amb el seu curtmetratge The Catholic Kings, una biografia d’Isabel de Castella amb molt d’humor i en anglès.