Xerrada medallista olímpic

El passat dijous 11 de febrer els alumnes de 2n d’ESO del nostre institut van tenir l’oportunitat d’aprendre i gaudir amb la xerrada que els hi va fer un dels medallistes olímpics més estimats de tots els temps: Gervasio Deferr.

Gervasio ens va transportar als seus inicis com a gimnasta, també ens va contar la seva experiència a les olimpíades i, finalment, ens va fer partícips del seu projecte actual: Ha creat un gimnàs a La Mina per apropar el món de la gimnàstica a nens i nenes d’un dels barris barcelonins més estigmatitzats, reconeixent d’aquesta manera el caràcter inclusiu i pedagògic de l’esport.

El nostre alumnat va estar treballant al llarg de la setmana aspectes com la biografia o l’entrevista des de les assignatures de català i castellà per poder preparar el nostre encontre virtual amb el Gervasio Deferr. És per això que l’alumnat va poder treure el màxim profit del testimoni del medallista català. El resultat? Tant professorat com alumnat va quedar encantat amb aquesta xerrrada de la qual destacaria dos missatges clars:

1. Lluitar per allò que creiem i volem, i

2. No defallir sinó aprendre dels errors i continuar endavant …

Com podeu veure, una lliçó de vida que ens quedarà per la posteritat. Així que des d’aquí volem agrair al Gervasio Deferr la seva desinteressada col·laboració per fer que aquesta xerrada es pogués portar a terme. Ha estat un autèntic plaer i esperem veure’l novament ben aviat.