Trobada de corals de Secundària

Ens plau informar-vos que el dijous passat dia 3 de maig, alumnes de 1r i 2n d’ESO van participar en la XXIV Trobada de Corals de Secundària, que va tenir lloc al Teatre Principal de Sabadell. Els nostres alumnes van cantar molt bé, dirigits per la nostra professora de música, Verònica Galindo.

A la trobada hi van participar la banda del Conservatori Municipal de música de Sabadell i corals d’altres centres del Vallès Occidental (Sant Cugat, Terrassa, Sabadell,…).

Aquesta trobada ens ha animat molt a participar en futures edicions.

Visca la música!

1. Almudena

Sou sorprenents, teniu molt a donar i nosaltres sempre desitjant descobrir allò que teniu guardat. Espero que d’aquesta experiència us quedi la seguretat de que amb una miqueta d’esforç sou capaços d’aconseguir tot allò que us proposeu. I amb molt d’esforç? …