Sortida a la Filmoteca de Barcelona

Els dies 11, 12 i 13 de desembre els alumnes de 2n d’ESO van visitar l’exposició “El joc del cinema”  a la Filmoteca de Catalunya a Barcelona. Allí van trobar unes joguines òptiques antigues i van quedar sorpresos de veure com aquests invents eren capaços de donar moviment a les imatges. Van apredre que gràcies a joguines com el zoòtrop, el praxinoscopi o el fenaquistiscopi es va desenvolupar una tecnologia que va fer possible el naixement del cinema que coneixem avui.

Al taller els alumnes van treballar en grup per crear una petita pel·lícula d’animació amb la tècnica del stop motion. Uns van dibuixar l’escenografia i els altres van crear els personatges que serien els protagonistes de la història. Finalment, després de treballar molt i fer moltes i moltes fotos van presentar les pel·lícules: El món blau, El joc galàctic, La ciutat del futur… Tot un festival de cinema!!