Fira d’empreses Simulades

El passat dimecres dia 10/02, l’alumnat de 2n curs de Gestió Administrativa va participar en la Fira d’empreses Simulades telemàtica.

Aquesta fira forma part de la tasca formativa de la simulació d’empreses com a mètode d’ensenyament-aprenentatge integrat dins del programa “Empresaula” on treballem en xarxa instituts de tota Espanya i que com a Departament Administratiu fem servir des de fa anys.

Aquesta metodologia consisteix a reproduir l’escenari d’oficina administrativa d’una empresa amb l’objectiu fonamental de formar persones en l’àrea d’administració i gestió d’empreses.

La participació dels centres formatius a les fires activa i dinamitza les relacions comercials i a la vegada fa que l’alumnat visqui de forma real l’activitat de la seva empresa.

Destaquem també la importància de les relacions humanes que estableix l’alumnat amb els joves de tota Espanya.

En la fira es porta a terme la compravenda o networking entre empreses i també la presentació de la seva empresa a la resta d’instituts.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *