EUROSKILLS 2018

Del 25 al 29 de setembre s’ha celebrat el campionat europeu dels oficis Euroskills 2018 a Budapest. L’exalumne, Robert Lara, competia a la categoria 17, Desenvolupament web, amb la selecció espanyola d’FP.

Euroskills és la competició europea d’habilitats als oficis més important. Durant 5 dies, els millors alumnes de tota europa (i alguns convidats extrangers) competiran per aconseguir ser els millors de les seves especialitats.La selecció espanyola competeix en 22 modalitats a nivell internacional.

Robert Lara va guanyar l’any 2016 el campionat autonòmic Catskills i al 2017 el campionat nacional Spainskills.Això va fer que comencés una aventura internacional formant part de la selecció espanyola d’FP, que l’ha portat a entrenar a Brasil, a competir al mundial Worldskills 2017 a Abu Dhabi i ara a Euroskills 2018 a Budapest.

Abans de sortir cap a Budapest, la Ministra d’Educació del govern estatal va rebre la selecció espanyola d’FP:

Sigui quin sigui el resultat d’Euroskills, ja podem afirmar que és el nostre alumne més internacional i que l’experiència viscuda ha estat irrepetible.