Presentacions Inici de curs ESO, Batx., Cicles i PFI

Lloc recollida

Presentació  CFGM 1rs matí + PFI
Pati

1r ESO+2n CFGM (INFORMÀTICA)

Presentació curs 2n ESO

Presentació curs 3r ESO
Pati

Presentació curs 4t ESO + BATX.
Alumnat, Tutors/es… Llegeix més»

Curs 2020-2021

Llistat de Preinscripció curs 2020-2021:

• Grau Superior:
  • Grau Mitjà:
    • Per poder baremar l’alumnat que no tingui nota posada en el llistat, haurà de portar, o enviar al correu del centre, el certificat de notes del títol d’accés abans del dia 14 de juliol.
  • ESO: llistat amb barem provisional d’admesos… Llegeix més»

Obligatori alumnat: Carta de Responsabilitat COVID-19

L’alumnat ha de signar i portar la declaració de responsabilitat el 14-setembre per poder entrar a l’edifici:

Pla d’organització per a l’obertura al setembre (curs 2020-2021) en el marc de la pandèmia per COVID-19 disponible al següent link:

Premi Minerva

La Naiara Álvarez i l’Aminata Cámara reben el premi Minerva als millors #treballderecerca de mans de l’alcaldesa #eva.menor a #badiadelvalles… Llegeix més»

Recollida de Notes (convocatòria Extraordinària) i d’Objectes Personals dels Alumnes d’ESO

Fer click per obrir la versió en pdf de recollida de Notes -web

Per normativa de Salut Pública s’ha de complir:

• Número màxim total de persones visitants per alumne: 3.
      • Puntualitat: així evitem aglomeracions.
      • S’ha d’anar directament a l’aula de tutoria. No s’ha de passejar per l’Institut.
      • Ús de mascareta en tot el recinte de l’Institut.
      • Respecte de la distància interpersonal de 1,5 m en tot moment.

NOTES CICLES FORMATIUS

A partir del dia 12 de juny, divendres, es pot demanar cita prèvia per venir a buscar notes i certificats de l’alumnat de cicles formatius. Horari de 09 a 13 hores.

Només cal clicar a l’enllaç següent:

Cal autorització signada i en paper si un altre recull les notes en nom d’un alumne major d’edat.