Alumnat Batxperiencies

Obrim una nova secció on ex-alumnes de Batxillerat ens conten la seva experiència estudiant a l’Institut de Badia. Tenen coses molt interessants a dir, fes click i gaudeix de les seves paraules. De primera mà, res com l’experiència dels que ja han finalitzat la… Llegeix més»

III JORNADES EDUCATIVES DE BADIA

Els propers dies 23 i 24 de gener se celebraran les III Jornades Educatives a Badia, que tindran lloc a l’auditori, de les 15:00 a les 17:30.

En aquestes jornades, tots els centres educatius de la ciutat, exposaran les seves pràctiques pedagògiques per fer-les conèixer a… Llegeix més»

Sortida a la Filmoteca de Barcelona

Els dies 11, 12 i 13 de desembre els alumnes de 2n d’ESO van visitar l’exposició “El joc del cinema”  a la Filmoteca de Catalunya a Barcelona. Allí van trobar unes joguines òptiques antigues i van quedar sorpresos de veure com aquests invents eren capaços… Llegeix més»