Premis Impuls FP

Des de el Departament d’Educació s’ha obert la 1a convocatòria del concurs territorial Premis ImpulsFP. Uns premis que volem posar de relleu el talent de l’alumnat d’ensenyaments professionals i del professorat que els imparteix.

És per això que volem convidar-te a aquesta gran festa de… Llegeix més»

Xerrada medallista olímpic

El passat dijous 11 de febrer els alumnes de 2n d’ESO del nostre institut van tenir l’oportunitat d’aprendre i gaudir amb la xerrada que els hi va fer un dels medallistes olímpics més estimats de tots els temps: Gervasio Deferr.
Gervasio ens va transportar als seus inicis com a gimnasta,… Llegeix més»

Fira d’empreses Simulades

El passat dimecres dia 10/02, l’alumnat de 2n curs de Gestió Administrativa va participar en la Fira d’empreses Simulades telemàtica.
Aquesta fira forma part de la tasca formativa de la simulació d’empreses com a mètode d’ensenyament-aprenentatge integrat dins del programa “Empresaula” on treballem en xarxa instituts… Llegeix més»

Felicitació festes 1er ESO

Un gran muntatge amb 1er d’eso i tot el seu equip educatiu per felicitar les festes.

25N Dia internacional contra les violències masclistes

25 de novembre va ser declarat Dia internacional contra la violència de gènere durant el primer Encuentro Feminista de Latinoamérica y del Caribe celebrat a Bogotà (Colòmbia) l’any 1981.
En aquesta trobada, les dones van denunciar la violència de gènere en l’àmbit domèstic i la violació… Llegeix més»