Alumnat Batxperiencies

Obrim una nova secció on ex-alumnes de Batxillerat ens conten la seva experiència estudiant a l’Institut de Badia. Tenen coses molt interessants a dir, fes click i gaudeix de les seves paraules. De primera mà, res com l’experiència dels que ja han finalitzat la… Llegeix més»

Activitat internet segura

Us mostrem l’activitat de “internet segura” que els mediadors i mediadores del centre han realitzat amb els alumnes de primer aquests dilluns dia 18 de febrer.
Els mediadors i mediadores havien preparat la sessió amb vídeos i, dinàmiques de petit i gran grup, per mostrar a… Llegeix més»

Cros comarcal

El dissabte 9 de febrer es va disputar el Cros Comarcal, organitzat pel Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud – Cerdanyola conjuntament amb la Unió Atlètica Barberà i amb la col•laboració de l’Ajuntament de Barberà del Vallès. Des de l’Institut Badia del Vallès participàvem amb… Llegeix més»