Curs 2020-2021

Llistat de Preinscripció curs 2020-2021:

• Grau Superior:
  • Grau Mitjà:
    • Per poder baremar l’alumnat que no tingui nota posada en el llistat, haurà de portar, o enviar al correu del centre, el certificat de notes del títol d’accés abans del dia 14 de juliol.
  • ESO: llistat amb barem provisional d’admesos (09-07-2020)
  • Batxillerat: llistes amb l’assignació de places i llistes d’espera (07-07-2020)
  • PFI: relació de sol·licituds valorades definitiva (30-06-2020)

Matrícula per al curs 2020-2021:

Premi Minerva

La Naiara Álvarez i l’Aminata Cámara reben el premi Minerva als millors #treballderecerca de mans de l’alcaldesa #eva.menor a #badiadelvalles… Llegeix més»

Recollida de Notes (convocatòria Extraordinària) i d’Objectes Personals dels Alumnes d’ESO

Fer click per obrir la versió en pdf de recollida de Notes -web

Per normativa de Salut Pública s’ha de complir:

• Número màxim total de persones visitants per alumne: 3.
      • Puntualitat: així evitem aglomeracions.
      • S’ha d’anar directament a l’aula de tutoria. No s’ha de passejar per l’Institut.
      • Ús de mascareta en tot el recinte de l’Institut.
      • Respecte de la distància interpersonal de 1,5 m en tot moment.

NOTES CICLES FORMATIUS

A partir del dia 12 de juny, divendres, es pot demanar cita prèvia per venir a buscar notes i certificats de l’alumnat de cicles formatius. Horari de 09 a 13 hores.

Només cal clicar a l’enllaç següent:

Cal autorització signada i en paper si un altre recull les notes en nom d’un alumne major d’edat.