Activitats nàutiques (vela i rem)

Programa d'activitats nàutiques

El nostre centre fa anys que desenvolupa un programa d'activitats nàutiques (vela i rem) en el qual participen tots els alumnes de 1r d'ESO de l'institut.

Durant el primer trimestre (setembre-novembre) l'alumnat participarà en set sessions teorico-pràctiques de 2 hores en les instal.lacions del Port de Badalona on es realitza una introducció a l'esport de la vela.

Al tercer trimestre (abril-juny) es dediquen set sessions al rem (rem de banc fix i llagut català) també al Port de Badalona.

Durant la realització de les activitats els alumnes estan acompanyats pel professorat d'educació física de l'institut i pels instructors i els monitors de les entitats col.laboradores.

Carta informativa, autorització i procediment de pagament - alumnes 1r ESO curs 2019-20

Darrera modificació: divendres, 21 juny 2019, 10:24