Notícies del lloc

Sortida a Tarraco 2018
per insB7 . - diumenge, 21 octubre 2018, 18:36

Els dies 18 i 19 d'octubre, l'alumnat de Llatí de 4t d'ESO i de Clàssiques i Història de l'Art de Batxillerat va fer una estada a Tarragona per fer la descoberta del patrimoni arqueològic de la ciutat romana. Malgrat les inclemències del temps, vam poder fer la majoria de les activitats previstes. Com a organitzadora de l'activitat, faig constar que el personal de l'hotel on ens vam allotjar i els guies van voler que felicitéssim els nois i noies pel seu excel·lent comportament i actitud.

On ego rem, on ego hominem

Montse Navarro

Sortida a Barcelona Activa
per insB7 . - dimarts, 16 octubre 2018, 19:52

Els alumnes de 4t d’ESO (grups A, B, C i D) han anat a Barcelona Activa, sortida que forma part del Pla d’Acció Tutorial de 4t. L' objectiu de la sortida és aprofundir en el coneixement dels seus interessos acadèmico-professionals, coneixement de les diferents rutes del sistema educatiu, de les competències clau pròpies i el pes que tenen en les ocupacions. El coneixement de les diferents opcions i dels propis interessos i competències és decisiu per prendre decisions durant aquest curs.

Sortida a Matagalls
per insB7 . - dimarts, 16 octubre 2018, 19:51

L'alumnat de 2n ESO ha realitzat una sortida de senderisme al Matagalls (16/10/18)

Acte de reconeixement PAU 2018
per insB7 . - divendres, 5 octubre 2018, 11:02

L'alumne de batxillerat del nostre centre Albert Sánchez Segura ha participat en l'acte que l'Ajuntament de Badalona ha organitzat per reconèixer l'esforç dels joves de la ciutat que han obtingut uns resultats excel·lents en les proves PAU 2018. L'acte es va celebrar ahir 4 d'octubre al Saló de Plens de l'ajuntament.

Gemma Bassols

Xerrada "LGTBfòbia"
per insB7 . - dimecres, 3 octubre 2018, 11:12

El passat divendres 28 de setembre els alumnes de cicles formatius van assistir  a la xerrada "LGTBfobia", a càrrec de Francisco Javier Olivas, activista i escriptor del llibre "'El tercer lobo".

Agustí Herrera

Imatge insB7 .
Inici de la campanya de neteja del pati
per insB7 . - dimarts, 2 octubre 2018, 09:13

escola_neta

Aquesta setmana comença la campanya de neteja del pati organitzada pel comitè ambiental del centre. A les tutories d'ESO s'ha informat sobre la justificació, l'organització i el calendari d'aquesta campanya.

Imatge insB7 .
Vaga d'alumnat (dilluns 01/10/18)
per insB7 . - divendres, 28 setembre 2018, 21:04

Imatge insB7 .
Comunicat de l'assemblea de professorat
per insB7 . - divendres, 28 setembre 2018, 21:04

L’assemblea de professorat reunida el divendres 28 de setembre de 2018 a les 11.00 hores ha acordat que el proper dilluns 1 d’octubre a les 12.00 hores es realitzarà al centre una concentració de 5 minuts en la qual podrà participar el professorat, el PAS i l’alumnat que voluntàriament s’hi vulgui adherir.

L’assemblea de professorat

Institut Badalona VII

Badalona, 28 de setembre de 2018

Imatge insB7 .
Inici de l'hora de lectura
per insB7 . - dimecres, 26 setembre 2018, 21:29

El proper dilluns 1 d'octubre comença l'hora de lectura.

Recordeu que cada dilluns (fins el 12 de novembre) tot l'alumnat d'ESO ha de portar un llibre de lectura.

Estada lingüística a Anglaterra
per insB7 . - dissabte, 8 setembre 2018, 21:33

Aquest curs el nostre centre ha iniciat una nova experiència: del 5 al 12 de setembre un grup de 43 alumnes de 2n i 3r d'ESO estan gaudint d'una estada lingüística d'una setmana a la ciutat anglesa de Ramsgate. Durant aquests dies els alumnes també realitzaran visites culturals a Canterbury i Londres.

L'AMPA del centre ha estat treballant durant els darrers mesos en l'organització d'aquest projecte i espera poder consolidar-lo i, si escau, ampliar-lo de cara als propers cursos.

Junta de l'AMPA