El projecte PirosLIFE arriba a les nostres aules

El projecte PirosLIFE que treballa per la consolidació d’una població d‘óssos als Pirineus centrals, ha entrat a les aules de l’institut d’Aran.

Els alumnes de 2º d’ESO han tingut la sort de poder conèixer les particularitats dels diferents animals que tenim el nostre territori i , sobretot, de l’ós. Dos forestals de l’Aran han entrat a les nostres aules per explicar d’una forma molt didàctica les peculiaritat de l’ós.

Els alumnes van poder preguntar qualsevol dubte sobre el tema, així com conèixer molts elements del nostre territori:

• Procedència de l’ós bru.
  • Tipus d’óssos a l’Aran.
  • Com diferenciar un mascle, d’una femella.
  • Com agafen mostres en el bosc.
  • Com detectar si un ós està viu o no.
  • com viuen a l’hivern i com a les altres estacions.
  • Com es la seva alimentació.
  • Com han d’actuar si veuen un ós.

Tots aquests i altres temes van ajudar als alumnes del nostre centre a conèixer més aquest tipus d’animal i com treballen els forestals.

Si voleu saber més sobre aquest tema, podeu consultar la seva pàgina web:

WEB PROJECTE PIROSLIFE

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *