Confinaments curs 21-22

En cas que el servei d’epidemiologia detecti que hi ha un alumne positiu per COVID-19 , i que s’ha de confinar algun grup classe podeu accedir aquest enllaç; GRUPS CONFINATS on obtindreu tots els detalls, Grup Confinat, dates del confinament, horari PCR o TAR i dia de tornada a l’institut . Degut a la situació crítica del nostre territori, apel·lem a la responsabilitat de cadascú per tal d’evitar els contagis. La prova PCR als alumnes es realitza als mòduls de la zona d’urgències de l’hospital.

Us recordem que les classes continuaran de manera telemàtica amb l’horari habitual.

Horari recollida material del centre:  Familhes 2au de 8:00 a 9:30  –  Familhes 3au de 10: 00 a 11:30  – Familhes 4au de 12:00 a 13:30

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *