Transport escolar

Tràmits per al curs 2023-2024

Benvolgudes famílies,

Us informem del tràmit que cal que feu per Sol·licitar el  servei de TRANSPORT ESCOLAR PER AL CURS 2022-2023.

L’alumnat de NOVA INCORPORACIÓ al centre (1r d’ESO  i noves matrícules)

DINS DEL TERMINI: DEL 29 DE JUNY AL 5 DE JULIOL DE 2023.

TRÀMIT A TRAVÉS DEL web del CONSELL COMARCAL DE L’ALT PENEDÈS. TRÀMITS I GESTIONS – CIUTADANIA – ENSENYAMENT – TRANSPORT ESCOLAR

Atenció! Us farà falta el número RALC/IDALU del vostre fill/a

LES FAMÍLIES, QUE EXCEPCIONALMENT NO PUGUEU FER EL TRÀMIT TELEMÀTIC,  PODREU DEMANAR INFORMACIÓ AL TELÈFON DEL CONSELL COMARCAL DE L’ALT PENEDÈS (93 890 00 00).

_____________________________________

ALUMNAT QUE CONTINUA AL CENTRE

Us informem que l’alumnat amb transport escolar obligatori, que actualment cursa els nivells de 1er, 2n i 3r d’ESO i amb continuïtat al nostre centre per el curs vinent, no haurà de fer la sol·licitud del servei de transport escolar OBLIGATORI.

Horari transport escolar per secundària

HORARI HABITUAL AL LLARG DEL CURS

D’acord amb l’odre del Ministeri de Sanitat, de 27 d’agost de 20202, és  OBLIGATORI l’ús de mascareta i s’assignaran seients fixes al vehicle per tot l’alumnat.

HORARIS I RUTES

CONSULTEU EL LLISTAT DE TRANSPORT – PARADES MEDIONA

LLISTAT D’ALUMNAT TRANSPORTAT I RUTES

• Consulta per IDALU ( Identificador d’alumnat)