3/4/2020
Benvolguda Comunitat Educativa,
Després d’aquestes tres setmanes que el centre ha estat tancat, seguint les instruccions del Departament d’Educació, i davant l’estat d’alarma i incertesa, només ens podem adreçar a vosaltres amb informacions que ens arriben a partir de les declaracions que el Conseller Josep Bargalló fa als mitjans de comunicació o dels butlletins interns que el Departament ens fa arribar.
Des del centre, el claustre i el personal PAS, estem es contacte permanent amb la Direcció dels Serveis Territorials d’Educació i amb la xarxa de serveis dels dos municipis per actuar segons les circumstàncies que es vagin produint en cada moment i seguint sempre les directrius que ens van fent arribar.
Aprofitem també per explicar-vos quin ha estat el pla de treball d’aquests dies de confinament:
Durant aquestes setmanes, i malgrat les dificultats que ens ha suposat treballar d’aquesta manera, hem fet propostes de tasques setmanals per a tot l’alumnat, hem contactat amb nens, nenes i joves per tots els mitjans que tenim a l’abast des de les cases (correus electrònics, web, classroom, moodle, Zooms, WhatsApp de delegades i/o trucades telefòniques), per aclarir dubtes o simplement per tenir-hi contacte i veure com es troben.
L’equip docent es reuneix i comunica virtualment en tot moment per donar resposta a les necessitats que van sorgint i per acompanyar les diferents realitats dels 387 alumnes del centre.
A més a més fem reunions de coordinació, tancament de tasques més administratives, programacions, revisió de Plans Individualitzats, elaboració de documents…
També hem creat una web amb recursos per les famílies anomenat “Propostes Jo em quedo a casa” que anirem ampliant i al que s’hi pot accedir des de la web del centre. Tenim la CARPETA  compartida amb totes les propostes per nivells penjades per tal que tothom pugui accedir a tot i enviem correus amb les propostes personalitzades per tot aquell alumnat que ho requereix.
Hem ampliat la presència del centre a les xarxes socials per tal d’arribar al màxim nombre de famílies.  Us animem a seguir-nos i, en la mesura de les possibilitats, compartir reptes, propostes i notícies.  Ens trobareu a Instagram, Twiter i Facebook amb el nom iesantquinti.
Cal dir que les activitats proposades estan pensades per mantenir la curiositat per aprendre i per mantenir els hàbits d’estudi i/o de treball i, fins que no ens arribi una altra instrucció, no seran avaluables, però formen part del procés d’aprenentatge dels nens/es i els calen per continuar avançant en aquest procés, encara que ara mateix, la prioritat és ajudar-nos entre tots a superar aquesta situació.
A partir del del divendres 3 d’abril comença la setmana de vacances de primavera fins el proper dilluns 13 d’abril inclòs.
El dimarts 14 d’abril  tindreu a disposició les noves propostes segons les instruccions que hem rebut i esperem rebre amb més detall.
Estem creant llocs web i carpetes compartides juntament amb els plannings setmanals de propostes d’aprenentatge. Quan estigui tot a punt us ho farem arribar.
Ja per acabar, us recordem que heu d’estar atents als canals de comunicació i xarxes socials del centre, on anirem actualitzant la informació que anem rebent.
Gràcies per la vostra col·laboració, predisposició i comprensió en aquests dies tant i tant complicats en els que ens trobem.
Ens en sortirem entre tots i totes!

Recordeu que cal que seguim tots plegats les instruccions de la Generalitat per tal d’aturar com més aviat millor la crisi sanitària i tornar a la normalitat.

Cuideu-vos molt i no dubteu a contactar amb nosaltres si ho necessiteu.

Moltes gràcies per la comprensió

Propostes #JoEmQuedoACasa #totaniràbé

Que podem fer des de casa en línia?

Benvolgudes famílies:
A causa del coronavirus i seguint les instruccions de les autoritats, haurem de passar més temps a casa del que estem acostumats per ajudar a contenir l’expansió del virus i poder recuperar la normalitat com més… Llegeix més»