UNA ALUMNA DE L’INSTITUT REP EL PREMI DE NARRATIVA SAMBORI ÒMNIUM CULTURAL.

AMB L’OBRA “L’AU DE LA PRIMAVERA” L’ÀGNES KOZMA ,ALUMNA DE SECUNDÀRIA DEL NOSTRE CENTRE, REP EL 3r PREMI DE NARRATIVA EN CATALÀ DE LA DEMARCACIÓ DE LA CATALUNYA CENTRAL EN LA  XI EDICIÓ D’ÒMNIUM CULTURAL.                                          D’aquesta manera, l’institut recull  els fruits en la XI edició del guardó Sambori Òmnium Cultural.

Avui divendres dia 24 al vespre, l’alumna Àgnes Kozma de 4t d’ESO ha estat premiada en la XI edició dels premis Sambori Òmnium amb el 3r premi de la Catalunya central pel seu treball “L’au de la primavera”.

Amb un pavelló de Suècia de gom a gom s’ha celebrat l’acte de lliurement dels premis de la Catalunya central de narrativa escolar del certamen literari Sambori Òmnium. Una vivència que ha il·lusionat l’Àgnes a continuar treballant  en aquest terreny de l’escriptura. Una fita assolida amb satisfacció per una alumna que s’estima molt la literatura.