UN CURS UN CIM: ELS D’ESO VAM FER ELS CIMS!

El dilluns dia 28 de maig els alumnes d’ESO vam anar a fer el nostre projecte “un curs, un cim”. Aquest any, els alumnes de 1r i 2n d’ESO vam anar a pujar la Gallina Pelada i els alumnes de 3r i 4t, vam anar fins al Coll de Pendís fent la ruta dels Empedrats.

Les dues sortides van resultar espectaculars a nivell de bellesa del paisatge, de cohesió de grup, treball en equip (ens va ploure a la Gallina Pelada i el treball en equip va ser necessari!), xerrades i confidències amb companys i professors, rialles… És una sortida que ja fa tres anys que fem i que es consolida com una gran sortida on els alumnes i els professors podem disfrutar de l’entorn i de moments en què fer salut i esport són un gaudi pels sentits.

Podeu veure un recull de fotografies clicant l’enllaç següent: