TERTÚLIA AMB L’ESCRIPTORA MARIA CARME ROCA

El dijous de la setmana passada, el dia 30 de març, l’escriptora Maria Carme Roca va anar a la classe dels alumnes de 3r d’ESO.

La novel·la Nits de celobert ha donat el tret de sortida a la tertúlia literària que els de 3r d’Eso van mantenir amb l’escriptora Maria Carme Roca, autora de l’obra.

Un grup de joves que prèviament han estat treballant la novel·la a l’aula i s’han traslladat al barri gòtic de Barcelona per viure a través d’una ruta literària els escenaris de la història que han llegit.

“Ha estat una trobada molt profitosa perquè hem pogut parlar amb l’autora i li hem preguntat sobre tot allò que ens ha sorprès durant la lectura”, han dit els alumnes.