SEGONA MOBILITAT ERASMUS

Durant una setmana, del dissabte 17 al divendres 23 de març, els alumnes de 3r d’ESO van participar en la segona mobilitat del projecte Erasmus+. Aquesta mobilitat va tenir lloc a Creta, concretament a la ciutat de Chania.

Durant una setmana els nostres alumnes van conviure amb les famílies gregues i van fer diverses activitats relacionades amb el projecte juntament amb els socis grecs, polonesos i austríacs.  Els nostres companys grecs ens van ensenyar a crear una pàgina web, com senyalitzar una ruta feta a peu utilitzant una aplicació de mòbil i com fer sabons amb oli d’oliva verge.

Les activitats d’aprenentatge van anar acompanyades de sortides lúdiques a llocs excepcionals com la ciutat de Knossos, la capital Heraklion o el bonic poble de costa Réhymno que ens va recordar molt a la Costa Brava.

Va ser una setmana on els nostres alumnes no només van millorar el seu nivell d’anglès, sinó que també van beneficiar-se de la manera de fer d’altres cultures, van degustar menjars típics de l’illa, van aprendre balls tradicionals de Creta, algunes paraules en grec i van recollir un munt d’experiències, amics i bons moments que recordaran durant molts anys.

Ara ens toca reproduir el projecte grec al nostre centre i anar-nos preparant per la propera mobilitat del curs vinent: la primera a l’octubre a Polònia.

Us recordem que el projecte Erasmus+ té una durada de dos anys i que anem treballant-hi durant tot el curs tal i com seguirem fent el curs vinent amb els alumnes que faran 3r d’ESO.

Podeu veure un recull d’imatges del viatge a Creta clicant l’enllaç següent: