ROBÒTICA A L’INSTITUT ESCOLA

Els alumnes de l’institut escola treballem amb robòtica. Els d’educació infantil estem fent robòtica amb les Bee-bots. Ens agrada molt!!!

A secundària, des del taller de robòtica també treballem amb els robots de Lego. Hem de construir un vehicle que haurà de fer un recorregut de manera autònoma. Programem les ordres que volem que facin aquests robots: girar en un punt determinat, parar a partir d’un topall… és molt interessant veure que segueixen les instruccions programades al peu de la lletra i que som nosaltres els qui esdevenim creadors d’aquesta realitat.

Podeu veure un vídeo de com treballem al taller clicant l’enllaç següent: