RESUM DEL DIVENDRES 21, CELEBRACIÓ DE SANT JORDI AL CENTRE

El divendres dia 21 d’abril vam celebrar la diada de sant Jordi al nostre centre. Com cada any, els alumnes de 6è de primària són els que controlen que la seguretat de la caminada sigui perfecte. Gràcies nois/es!

Vam començar el matí reunint-nos a primària i allà ens van donar la samarreta d’aquest any (blau turquesa!) i l’entrepà per poder agafar forces al primer control. Després vam sortir tots al pati, de P3 fins als grans de 4t d’ESO. Allà, es van llegir els noms dels guanyadors dels jocs florals. Cada aula, de P3 fins a 4t d’ESO, va rebre un premi. Els alumnes guanyadors, van pujar a dalt l’escenari per recollir un llibre de la mà de les pubilles i els hereus.

Durant tot el dia els alumnes de 4t d’ESO van vendre roses de caramel, pastissos, cafès, punts de llibre… per tal de poder recollir diners pel seu viatge de final de curs.

Cap a les 10 vam començar la caminada amb tres rutes diferents: la caminada d’educació infantil, la caminada de primària (de 1r a 4t) i la caminada de secundària (de 5è a 4t d’ESO).  El bon temps ens va acompanyar durant tota la caminada i vam poder gaudir d’un matí molt agradable mentre fèiem salut!

A la tarda, vam començar amb la rua fins a la pista sant Jordi. Va sortir el nostre Drac, el grup dels xanquers, les gralles i la percussió. A dins la pista, es van repartir la selecció de premis corresponents a l’Englantina, la Viola i la Flor Natural. Les guanyadores van ser l’alumna Duna Salvador, de 1r d’ESO. La Berta Ribalta de 4t d’ESO. I l’alumna Núria Bertran de 3r d’ESO.

Si voleu veure fotos de la jornada, cliqueu el següent enllaç: