“PROJECCIÓ DE FUTUR, DISSENYEM L’INSTITUT”

El dimecres dia 3, a les 5 de la tarda, els alumnes de 1r d’ESO van fer la presentació del seu projecte a la biblioteca del poble. Els diferents grups d’alumnes van presentar la seva maqueta de com els agradaria que fos el futur institut i van destacar els punts forts de cada maqueta: utilització de panells solars, papereres a la zona d’esbarjo, lavabos amb accés per fora i per dins de l’edifici, algunes maquetes amb porxos per poder evitar la pluja o el sol, bancs per seure, uns edificis amb moltes finestres per fer servir el màxim la llum del sol, etc.

Cada grup va fer una presentació molt formal i acurada del seu projecte i van deixar clar que ha arribat el moment que el poble pugui tenir un institut públic en un edifici.  L’alcalde de Navàs, que va assistir a l’acte amb dos regidors de l’ajuntament, va agraïr la feina feta als alumnes i va dir que estava content que haguessin tingut en compte el tema de sostenibilitat energètica de l’edifici. Com els alumnes i la directora de l’institut escola, l’alcalde va dir que ja havia arribat el moment de començar a pensar amb un edifici per la secundària pública del poble.

Enhorabona a tots els alumnes de 1r d’ESO i a les 3 professores de projectes per la bona feina feta!

A l’enllaç següent podreu veure algunes fotos de l’acte. Recordeu que a la biblioteca del poble podeu veure les maquetes fetes fins el dia 10 de maig.