PREMI KABUA 2015

El passat dissabte dia 25 d’abril,la Joana Bertran, el Joan Guitart i el David Márquez,  alumnes de 4t d’ESO del nostre Institut Escola, van guanyar el tercer premi del concurs “Kabua 2015. Joves per canviar el món”. Aquest concurs és una iniciativa de l’equip Erdisc de la Universitat Autònoma de Barcelona, equip interdisciplinar d’investigadors en Diversitat i Inclusió en Societats Complexes.

La Plataforma d’Acció Social KABUA neix amb la finalitat d’oferir una nova eina educativa adreçada als adolescents (12-18 anys) per tal d’ajudar-los a potenciar el seu apoderament com a agents transformadors de la seva realitat.

Aquí teniu el vídeo, no us el perdeu!