PREINSCRIPCIÓ

El divendres 29 de març comença el període de preinscripció.

Si esteu interessats en fer-la en el nostre centre només cal que seguiu les instruccions:

– La documentació s’ha d’entregar a la secretaria del centre, a l’edifici de Primària. Durant aquests dies us podrem atendre de dilluns a divendres en el següent horari:

– Matí de 8:45 a 14:00h.

– Tarda de 15:00 a 16:30h.

– Allà ens heu de portar aquests documents:

– Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.

– Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (mare, pare, persona tutora o guardadora de fet).

– Original i fotocòpia del DNI de l’alumna o alumne major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

– Original i fotocòpia de la Tarja Sanitària de l’alumne o alumna.

– La Sol·licitud de Preinscripció. Aquesta sol·licitud es pot descarregar aquí, però si veniu al centre a entregar la documentació també us la facilitarem i la podreu omplir allà mateix.

– Si l’alumne està en situació d’acolliment cal la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

– Si el sol·licitant és estranger seran necessaris l’original i una fotocòpia de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport.

–  Si la persona sol·licitant és estrangera comunitària caldrà el document d’identitat del país d’origen.

– Recordeu que el període de preinscripció pel curs 2019-2020 és entre el divendres 29 de març i el dissabte 9 d’abril.

L’Institut Escola Sant Jordi us dona la benvinguda. Som un centre públic, amb un treball constant i acreditat en les noves metodologies pedagògiques. Aquest any el Departament d’Ensenyament ens ha distingit amb el Certificat d’Innovació Pedagògica, fruit de la feina feta durant tants anys. Tenim una AMPA compromesa, un professorat en constant formació i un alumnat implicat en el dia a dia del centre, el municipi i el país. Tots junts som Sant Jordi, i cada dia som més.