MICRÒFONS A L’AULA

El nostre programa de ràdio preferit segueix en antena.

A l’hivern vau poder escoltar-nos als nens i a les nenes de 2n de Primària recitant poemes. Va ser tot un espectacle!

Al març l’alumnat de 4t de Primària i de 1r d’ESO vam treballar en comú per comentar-vos les notícies més interessants del moment. Com ens agraden els projectes on treballem junts Institut i Escola!

Els alumnes de 6è de Primària també vam tenir el nostre espai a Micròfons a l’Aula cap a finals de març.

Els de 1rB, vam sortir a la ràdio el 6 i el 13 d’abril. Si us ho vau perdre, aquí ens teniu.

Al maig va ser el torn dels alumnes de 5è, P4 i P5.

I el 18 i el 25 vau poder escoltar-nos als de 2n de Primària recitant els nostres poemes. Però encara no en vam tenir prou i vam aprofitar per entrevistar als alumnes de 3r d’ESO que estan organitzant la Caminada Nocturna del 7 de juny.