L’HORT ECOLÒGIC DE L’INSTITUT ESCOLA

Us volem presentar el vídeo de l’hort ecològic de secundària on es veuen les imatges del treball realitzat pels alumnes durant tot el curs.

No només hem estat treballant en un hort per obtenir verdures ecològiques, sinó que també hem treballat les matemàtiques, hem après a resoldre problemes (ai, la bomba d’aigua!), hem après a treballar en equip, hem rigut, hem cantat, ens hem fet un tip de treure males herbes i hem collit enciams, espinacs, cebes… amb molta il·lusió i orgull de la feina ben feta.

En resum, després de sembrar la llavor hem collit molt més que verdures, hem collit un munt d’aprenentatges que ens serviran pel nostre dia a dia. Visca l’aprenentatge vivencial!