LA CANTINA I EL BANC DELS ALIMENTS

Ahir, dimecres dia 7 de juny, els alumnes que formen part de l’itinerari d’Emprenedoria de 4t d’ESO i que han estat els encarregats de la cantina de l’institut durant aquest curs, van fer entrega d’una part dels beneficis de la cantina a fons socials. En concret, van entregar els diners al Banc d’Aliments de Navàs. Va venir l’Agustí, el seu representant, i li vam explicar el nostre projecte de cantina i la manera com hem repartir els beneficis.

L’Agustí ens ha explicat el destí d’aquests diners i com està organitzada la taula solidària de Navàs i el seu voluntariat. Els alumnes han estat molt contents de la seva contribució a aquesta tasca que reverteix al poble!

cantina2 cantina1