I TROBADA INTERGENERACIONAL

El passat 29 de gener va tenir lloc, la 1a Trobada Intergeneracional entre alumnes del Taller Mou-te! i membres del Club d’Avis de Navàs, organitzada per l’Institut Escola Sant Jordi, l’Ajuntament de Navàs i el Club d’Avis. L’objectiu de la trobada era compartir experiències passades i presents i conèixer-se, entre d’altres. Així es va estar xerrant de la Guerra Civil, de com era la vida a Navàs a la postguerra, com s’ho feien per lligar i tenir parella, com era la relació entre pares i fills,…. Va ser tot un èxit, i tant avis com alumnes varen gaudir molt.