I CONCURS LITERARI SANT JORDI AJUNTAMENT NAVÀS

PRIMERS PREMIS SANT JORDI .- Més de cent cinquanta treballs literaris s’han presentat al primer Concurs Literari de Sant Jordi, organitzat per l’Ajuntament de Navàs amb la col•laboració de la Biblioteca, l’Institut Escola Sant Jordi i l’Escola Diocesana de Navàs. Avui a migdia, s’ha donat a conèixer el veredicte del jurat i s’ha fet el lliurament de premis a l’auditori de l’Escola de Música. L’acte l’ha presidit la regidora d’Atenció a les Persones Raquel Rodríguez i alguns membres del jurat.
El veredicte del jurat ha concedit premis a Clàudia Serra (La primavera), Jana Ribera (La princesa i el drac), Laia R. Carnero (La bruixa pirula i la Mariona), Laia Rodríguez (El bosc encantat), Clara Rodríguez (Thor), Oriol Catllà (Aprenent de somnis), per alumnes de primer a sisè de Primària.
Per les categories de Secundària, els premiats han estat Marta Pujolar (El buit), Laura Ballosta (Esperit lliure), David Màrquez (Entre la vida i la mort), Joana Bertran (Núvols), Xavier Mas (Quatre barres) i Carla Santmiquel (El món està ple de bombolles).
En l’apartat d’adults, la categoria de prosa l’ha guanyat Genís Rovira (la compra del mes), i en segon lloc Josep Santasusana (El lloro d’en literal). En poesia el primer classificat ha estat Miquel Coll Fontanet, i el segon s’ga declarat desert.
L’orquestra de l’Escola de Música, dirigida per Francesc Espona, ha interpretat tres temes musicals, Rude, Happy i Titanium, per amenitzat l’esdeveniment, que ha omplert l’auditori de públic.
Els membres del jurat que han valorat els treballs són Rossend Sellarés, Isaac Guilà, Anna Comellas, Enrique Arteaga i Joan Ribet.
Tots els treballs estan exposats a la Biblioteca i properament es podran llegir a la pàgina web del Raig.