HOMENATGE A LLUÍS COMPANYS

Avui, l’Institut Escola Sant Jordi de Navàs ha homenatjat la figura de Lluís Companys en el 73è aniversari del seu afusellament. L’acte ha consistit en rebentar globus recordant l’afusellament, la lectura d’un manifest elaborat pels alumnes de secundària, la penjada d’una pancarta als dos edificis del centre i una llançada d’avions de paper amb missatges de record al president Companys. També s’han repartit unes octavetes amb informació de la vida de Companys als pares i mares presents durant l’acte a les 9 del matí i s’ha finalitzat escoltant els Segadors.