HEM PINTAT UN MURAL PEL CASAL DE LA GENT GRAN DEL POBLE

Ahir, dia 22 de març, els alumnes de 2n d’ESO han creat i pintat el mural del Casal de la Gent Gran de Navàs. Des de la matèria de Visual i Plàstica va néixer aquest projecte de la mà de Clara Oliveres i acompanyat per la professora Gemma Sensada.

El projecte consistia a dissenyar, crear i realitzar la il•lustració del mural que s’ha pintat al casal de la gent gran. Va ser un encàrrec de l’Ajuntament de Navàs per millorar visualment l’entorn i fer-ne partíceps els alumnes de l’institut.

El nostre én centre obert al poble i amb ganes de fer poble. Ens encanten encàrrecs com aquest! I felicitem als alumnes de 2n d’ESO per la feina feta, sou uns artistes! Podeu veure el resultat final del mural i un recull d’imatges clicant el següent enllaç: