ELS ALUMNES D’ESO VAN A ARENYS DE MAR – VISITEM L’ASTRAL

Avui diijous dia 23 els alumnes de 3r i 4t d’ESO i demà divendres els alumnes de 1r i 2n d’ESO anem a Arenys de Mar per fer una sortida des de la matèria d’Educació Emocional.

Des de la matèria hem treballat la problemàtica dels refugiats per tal de fomentar uns valors de respecte i solidaritat.

Proactiva Open Arms és una organització de Badalona que té com a missió principal rescatar del mar els refugiats que arriben a Europa fugint de conflictes bèl·lics, persecució o pobresa. Aquesta organització ens ha oferta la gran oportunitat d’escoltar una xerrada i fer una visita guiada al seu vaixell, l’Astral. Així mateix, aprofitarem l’entorn privilegiat d’un poble marítim com és Arenys de Mar, per poder fer dinàmiques de cohesió de grup.

L’experiència val molt la pena i hem tingut molta sort de poder fer aquesta visita i veure el problema de la immigració i l’actuació d’aquests herois una mica més d’aprop.

A més a més, Ràdio Arenys és a peu del port i ens han demanat de poder entrevistar alguns de nosaltres perquè expliquéssim el motiu de la nostra visita al vaixell i perquè donéssim el nostreparer sobre el problema de les persones naufragades a alta mar. A partir del que ja hem treballat a les classes d’Educació Emocional ens ha resultat molt fàcil poder-nos expressar perquè tenim molta informació prèvia! També hi havia una periodista del Diari El Punt que ens ha fet unes quantes fotos.

Demà és el torn dels de 1r i 2n. Segur que ho disfrutrarem molt també!!! Demà penjarem el recull de fotos amb tots els alumnes.