DEMÀ DIMARTS DIA 3 D’OCTUBRE, ATURADA GENERAL AL NOSTRE INSTITUT ESCOLA

Benvolgudes famílies,

La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre-hi com a  treballadors i treballadores amb un dels instruments més preuats que tenim: l’aturada general del país.

Les imatges d’ahir són més greus perquè moltes de les actuacions policials es van produir en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau.

Sempre hem treballat a les nostres escoles partint del principi que amb la violència no se solucionen els conflictes. Per tant, coherents amb aquest principi i vista la barbàrie dels cossos policials estatals, hem de respondre-hi tancant l’escola. L’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el món sencer ha de ser testimoni que no ens quedarem callats i acceptarem com guanya la força davant la raó. Així doncs, demà 3 d’octubre no hi haurà classes per tal d’ensenyar que la resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure.

L’empresa d’extraescolars i menjador no oferirà els seus serveis.