Cicle superior i ESO – mediació

Ahir dilluns els alumnes del servei de mediació d’ESO van anar a primària amb els alumnes de cicle superior  a fer una dinàmica de grup: “anem de viatge?”

Per grups, s’havien d’imaginar que els havia tocat un viatge i decidir un destí. A cada component del grup se li assignava un rol sense que la resta del grup ho sabés (digues a tot que no, t’és igual el destí, etc.).

S’han adonat que cap grup ha pogut decidir on viatjar perquè no es posaven d’acord. Necessitem cedir davant els problemes i la diferència d’opinions per poder arribar a un acord conjunt. Finalment, han tornat a fer l’activitat sense cap mena de rol i han arribat a un consens de seguida!

La vida és molt fàcil si dialoguem, ens escoltem i argumentem!!!

IMG-20170522-WA0013 IMG-20170522-WA0012