BERENAR SOLIDARI PER AL BANC D’ALIMENTS DE NAVÀS

El dimarts dia 29 de maig, els alumnes de 1r d’ESO vam fer un berenar solidari a primària per recaptar diners i llet pel Banc dels Aliments de Navàs.

L’iniciativa consistia en portar un bric de llet o bé un euro i llavors podies jugar amb nosaltres al pati de primària mentre berenaves. Vam fer el joc del paracaigudes, vam pintar ungles, vam pintar cares, vam jugar a volei, a futbol…

Vam recaptar 81 euros i 27 brics de llet i amb els diners vam anar a comprar llet, un total 167 litres de llet que el dia 30 de maig vam anar a entregar al Banc dels Aliments del poble.

Volem donar les gràcies a tothom qui va participar i ens va ajudar a contribuïr amb una activitat solidària pel nostre poble. Des de sempre, el nostre centre intenta que la relació i col·laboració amb les entitats del poble sigui una xarxa que ens permeti un intercanvi ric i uns aprenentatges que no s’aconsegueixen a l’aula. Molt agraïts a aquestes entitats i a l’ajuntament del poble per tenir sempre les portes obertes perquè els nostres alumnes puguin aprendre consciència social.